onsdag 18. desember 2019

Været og datatrafikk

Været et omtrent sånn her: 25 grader på natta, 30-35 grader på i skyggen på dagen. Første uka sol fram til 1530, overskyet resten av dagen. Hørte torden daglig, så lyn i det fjerne, og prøvde å få til video, men det et så dårlig Internett nå at jeg ikke får lastet opp video. Som man ser på bildet lyser det opp ganske bra.



Det er dårlig internett på dager med dårlig vær. Jeg har 15 GB inkludert datatrafikk på det indonesiske sim-kortet, og mobildata er noe raskere enn Wi-Fi. Derfor er jeg kun å treffe på messenger/Facebook, og ikke ved å ringe meg.

Tilbake til været: Andre uka er det hakket varmere, vi har passert 40-tallet, til mine beins store fortvilelse (hvor ble det av regnet som var spådd nå i den egentlige regntiden?). Jeg har hovnet opp i anklene, men det har funket å elevere beina samt sove med kompresjonsstrømper (hvorfor må vaskedama konfiskere de 4 ekstra putene jeg har beina på, så jeg stadig må spørre etter nye?). Jeg har også gått litt med kompresjonsstrømpene på (kun der vi bor!), men det ser litt rart ut. Haha. Uansett, det blir et fantastisk og magisk lys på kveldene (solnedgang +skyer+sand)!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar