tirsdag 10. desember 2019

Fritid

Vi har fritid på ulike tidspunkt. De som jobber i barnehage jobber fra 0730-0930, de som jobber på skole jobber fra 1330-1530, jeg har program fram til ca 15. I helgene er det også fritid, så vi nyeste planlegger kanskje en tur til et annet sted på øya eller Gili-øyene til helgen. Når vi har hatt fritid har vi dratt på Supermarked, for jeg trenger kaffe UTEN sukker samt min nye favoritt-frukt «rambotan».


Jeg har også dratt på spa for pedikyr, manikyr og massasje. Jeg anbefaler firehåndsmassasje, som er to terapeuter som masserer samtidig! Etter behandling får man søtpotet (gul type) med palmesukker og kokos.
 
Ellers kan man shoppe i Ubud, og de ansatte her tilbyr «free drop off» mellom 17 og 18. Vi må komme oss hjem selv med taxi, men organisasjonen har en 3-4 taxi-sjåfører som jobber på kontrakt, og dermed prioriterer oss deltakere når vi skal ha taxi.
I Ubud kjøpte jeg ukulele, og så så jeg en kul poncho, som jeg ikke kjøpte (kan jo ikke kjøpe én fjase-ting til 900000 indonesiske rupi).
  
Ellers går det i basseng, slappe av på rommet (alle har hvert sitt teppe, igjen har Manchester United-teppe), gå på tur for å se solnedgang og morsomme skilt, eller bare være sammen med de andre frivillige
 
  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar