lørdag 21. desember 2019

Bali, Bali, Bali blir’u gla’ i!!

Dett var dett!
Fikk følge av fire hunder til turens siste frokost, og også på vei til rommet for å pakke sakene.
Med ekstra god tid til flyplassen rakk jeg faktisk en times surfing med egen instruktør på en strand i byen Kuta, rett ved flyplassen.
Men nå er jeg ordentlig på vei hjemover, og befinner meg akkurat nå på flyplassen på Bali. Flyr 4 timer til Bangkok, så 5 timer mellomlanding der før 12,5 timers reise til Oslo. Lander på Gardermoen kl 07 lørdag 22/12.

Så rart at denne turen er for meg plutselig er over. Det er så mye jeg har opplevd, sett, hørt, luktet, smakt, kjent på og taklet. Har ihvertfall ikke skjønt at det er jul!

Jeg kommer til å savne blant annet:
- varmen
- strendene
- skilpaddene
- de snille ansatte
- solnedgangene
- lyn-show
- ferskpresset juice
- koraller
- å være «millionær»

Men er det noen ting som blir bra med å komme hjem er det blant annet:
- få unnagjort nye 24 timer på reisefot
- springvann
- kaffe uten sukker
- levelige innetemperaturer
- myke steder å sitte, altså ikke stoler av betong, plast eller tre (det viktigste jeg pakket med var sitteunderlag!)
- tilgang til å vaske hendene sine ofte
- sove uten å ha sand i senga, øynene, øra, trusa, OVERALT!
- sove uten firfisler på rommet
- slippe gnagsår av slippers
- julegaver!

Så - for å oppsummere turen har jeg valgt disse bildene:
 

 

 

 


 

 
Hyggelig at du har fulgt bloggen min! Det er jo bare en brøkdel av bilder og videoer, så si fra hvis du vil se mer - jeg viser gjerne fram! Og takk for alle hilsener! Og ikke minst:

1 kommentar: