tirsdag 15. februar 2011

Valentine's Day

Denne dagen har jeg gledet meg til lenge... Det hele begynte i fjor da jeg og Beret skulle ha eksamen i mars, og vi var på disseksjonssalen for å pugge anatomi hver dag, hele dagen og kvelden. Etter en lang dag dro vi for å spise på en restaurant. Mens vi ventet på maten fortsatte vi øvingen. Vi kjente på hverandres hender etter knokler, muskler og ledd vi kunne det latinske navnet på. Etter å ha gått igjennom det vi kunne kjenne igjen flere ganger, så vi at folk satt og holdt hender samt matet hverandre ved bordene rundt oss. Det satt en pent kledd mann og dame ved bordene i restauranten... unntatt på vårt bord. Og der satt vi i hver vår joggebukse og håndt hender... uvitende om at det var selveste Valentine's Day.

Minnet om en ufrivillige "date" i minnet, har jeg gledet meg til denne dagen. Jeg har aldri skjønt poenget med dagen, men nå i York har det vært snakk om Valentine's Day i ukesvis. Og med tusenvis av Valentine's-stæsj i butikkene, kunne jeg ikke la være å kjøpe et "You're so sexy"-kort og en "Love You"-sjokolade til Beret på dagen "vår". Sjokoladen og kortet med "til min kjære lilje og min due" som introduksjon ble en suksess. Senere på dagen fikk jeg en cupcake av Beret:


 "To my funny Valentine. Will you join me for cirquits this evening? Love, your pigeon." (cirquits/cirquit training = sirkeltrening, som vi pleier å gå på mandager og torsdager):















Med komplimenter som "du er mitt løvtre" og "du er min skjønneste refleks", ble dagen fantastisk. Beret fikk en cupcake tilbake senere på dagen:

"Til min kjære refleks! Du er glad i meg. Glatulerer med dagen! Lots of love fra Din Valentine."


















Etter å ha vært på trening, hadde vi jentemøte på rommet mitt. Trengte å gjøre noe hyggelig i kveld, da vi alle tre har/har hatt hver våre utfordringer som tar energi. Jeg skulle bestilte pizza, og jeg må si jeg ble ganske overrasket da mannen i andre enden sa "How are you? Happy Valentine!" Holdt på å dø av latter og sleit med å bestille pizza uten å fnise. Det hjalp ikke særlig at Beret var på nippet til å bli kastet ut på grunn av distraherende fnising etter at jeg sa "Ja, du får ha Happy Valentine sjæl" tilbake til bestillingsmannen. Spiste pizza, pratet, strikket, hørte på alle tilgjengelige "5 på"-innslag på p4 før det var natta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar