torsdag 10. februar 2011

Torsdag 10. februar - jeg flytter permanent

Endelig!
Rommet i Melissas leilighet er ledig, og jeg flyttet inn i dag! Beret har vært supersnill og hjulpet meg med å flytte to ganger nå - fantastisk jente! Og takk til både Melissa og Beret som har hjulpet meg med å flytte inn hit nå - dere er utrolig bra å ha! Har blitt advart om at det kan være bråkete her også, men da har jeg nummeret til "Security", og nå nøler jeg ikke med å ringe. Jeg er nødt til å få inn en normal døgnrytme for å fungere nå.

Jeg og Beret gikk litt på bymuren senere på dagen. Den er veldig lang, så det tar lang tid å gå hele. Derfor deler vi det opp litt. Endte et sted i byen der vi ikke ante hvor vi var, så da shoppa vi oss hjemover. Kjøpte bl.a. påskeliljer, blomsterpotter (første gang jeg ser noen som selger det... det er nemlig ikke så vanlig å ha det) og fargeark. Nå skal rommet mitt bli koselig... men slik ser det ut foreløpig (send gjerne kort som jeg kan henge opp på veggen):














Rommet til hun ene jeg bor med var åpent, og sånn ser det ut der:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar