torsdag 3. februar 2011

3. februar - praksisplass i Leeds

Morn morn!
Ble ikke akkurat så veldig mye ut i går. Jeg og Beret møtte Lindsay og tok et glass på Student Union. Ventet på alle de andre i kullet, dvs. ca. 100, men ingen kom. Da dro vi til byen på pub'en "Evil Eye" (skeptisk) og tok et glass der. Hørte fortsatt ikke noe fra de andre i kullet, så ble rett og slett en tidlig kveld. Skuffet, men Lindsay sa at det er vanlig at de som planlegger det ikke møter opp. Fikk vite i dag at flere hadde hatt fester hjemme, men det var greit for meg med en tidlig kveld. Jeg og Beret spilte kort og bestilte pizza fra Domino's Pizza. Da Beret ringte for å bestille og oppga telefonnummeret, ble hun fortalt at det var for langt nummer. Hun fikk beskjed om å ringe opp igjen med riktig nummer, og så la de på røret. Hallo? Det er kundeservicen sin det! Så ringte jeg opp for å prøve på nytt med mitt telefonnummer. Jeg fikk samme beskjed, men sa at det var nummeret jeg har fått tildelt av mobilselskapet, og at det var sånn det var. Jeg sa at vi var sultne og ville ha pizza, samt at jeg hadde adresse og et evt norsk nummer de kunne nå oss på. Da ga de seg på flekken, og vi fikk bestilt og levert pizza på døra.

En rolig natt i natt - heldigvis! Hadde fri i dag, så dro ikke på skolen før 12.30. Gjorde en oppgave til i morgen. Møtte Lindsay og fikk hjelp av henne til å rette på engelsken min. Verdifull hjelp! Leste forresten en morsom vits på facebook i dag:


Da Gud hadde skapt jorda, så St. Peter ned på den og sa: - I Afrika har man tørke, i Sør-Amerika har man flom, i Nord-Amerika har man tornadoer i Østen har man jordskjelv, men Norge slipper jo unna alle slike katastrofer?
Da flirte Gud litt lurt og sa:
- De har NAV ! ;-)

Hørte på p4 og så på Dagsrevyen (det har blitt en rutine), før det var klart for sirkeltrening, der vi var på mandag. Det er så utrolig krevende! Men man har mulighet til å gjemme seg litt i mengden og jukse litt så det ikke blir så tungt. Uansett - det var deilig med en liten økt.


Dette er push ups!



FERDIG!
Dusjen er fortsatt tett her i leiligheten. Jeg gidder ikke å si ifra. Jeg orker ikke å gjøre noe mer her egentlig. Han ene som bor her spurte meg i dag: "Sitter du bare på rommet hele dagen du?" Fy søren, så teit spørsmål. Han har vel ikke noe med det. Uansett, jeg svarte at "Nei, jeg har vært på skolen, og senere i dag skal jeg på trening. Og i går var jeg på pub."Tror han at jeg er en som låser meg inn på rommet og skiller meg fra omverdenen? Nei vettu hva. Jeg burde kanskje svart at "ja, jeg sitter på rommet så lenge det ser ut som det gjør." Men det hadde vel ikke akkurat satt stemningen på topp. Har ikke noe behov for å være sur heller. Gleder meg bare til å flytte opp til Melissa. Og så er det ganske mange andre ting å fokusere på her som er kjempebra!

Dro på butikken, og det blåser frisk bris og regner. Måtte sjekke ut været for i morgen, og da er det heldigvis spådd stiv kuing. STIV KULING!!! Jeg sliter i frisk bris, og det blåser jo søppel og plakater her. En spennende dag i morgen.

Vel vel. Det jeg skulle skrive om var at jeg har fått vite at jeg har fått praksisplass i Leeds, 20 min. med tog fra York. Lindsay hadde akkurat samme praksisplass, så da kan hun si meg akkurat hvordan jeg kommer meg dit. Nå tenkte jeg å legge meg. Skole i morgen. God natt!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med praksisplass :) Jeg scanner nettet for billige billetter til deg, Cathrine og jeg har veldig lyst på tur :)
    Savner deg og syns det er bra du kommer deg ut av rotehuset. Er det mulig? Lykke til vennen, dette får du til :) By the way, du har samme layout som min blog :) Glad i deg!!!

    SvarSlett
  2. La meg inn som følger av bloggen din :)

    SvarSlett
  3. Nååååååw. Koselig. Hvordan kan jeg følge deg? Vi er jo kind of simular (som vi sier i England), så da er jo ikke det så rart... Jeg skal scanne nettet sjæl. klemmer

    SvarSlett