torsdag 24. februar 2011

Hjem til Norge i helgen!

Denne helgen skal jeg hjem til Norge for å se på ski-VM på lørdagen. Kofferten min er ødelagt også, så må innom Sandvika Storsenter for å prøve og få en ny. Jeg merket at håndtaket man kan ta opp og ned har mistet en skrue, som gjør at funksjonen ikke virker. Kofferten var helt fin da vi landet i London, mens da jeg kom av toget i York, merket jeg at denne funksjonen var ødelagt. Har sendt mamma garantipapirene, så hun har vært innom butikken. Men de nekter å gi ut en ny, fordi de de mener at det er flyselskapets feil. Jeg vet jo at det ikke var det, fordi kofferten min virket jo etter at vi hadde landet. Jaja... Det ordner seg vel.

I nærheten er det flere store kjøpesentre og matbutikker (som f.eks. Smart Club, Europris osv. i Norge) der man kan handle i timesvis. Dette er en del av inngangen til "Morrison":
 Og der har de en festlig salami:
 Det er forresten stadig nye ting å oppleve i denne byen:
Julelys
Skiltet sier at refleksjoner er til høyre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar