torsdag 17. februar 2011

Jeg får besøk!

Jeg er hoppende glad fordi Sissel og Cathrine har bestilt tur til meg siste helgen i mars! Så fantastisk, og jeg gleder meg så veldig! Tusen takk, dere go'jenter!

Ellers går dagene går, og ting begynner å bli rutine. Skole på dagtid, en tur i byen og så hjem. Begynner å hope seg opp litt med skolearbeid som skulle vært gjort. Har hatt andre og viktigere ting å bruke tiden på. Sånn går det når man er tre jenter på tur, med hver sine utfordringer. En av de andre har hatt det veldig tøft de siste dagene, og vi to andre gjør det vi kan for å støtte opp og gjøre det litt ekstra hyggelig å være langt hjemmefra. Men jentekvelder er også morsomt, og vi ler og prater om alt og ingenting også. Jeg er superglad for at vi er flere som kjenner hverandre fra før her!

I går var jeg i byen sammen med tre andre jenter fra klassen; Becky, Debbye og Katy. Fantastisk hyggelig. På veien hjem gikk vi innom en fudge shop. De selger bare fudge med alle mulige smaker. Vi fikk æren av å se på ei som lagde sjokoladefudge med rom og rosin. Fikk også smake av den nylagde fudgen. Var ganske mye rom i for min del, så jeg kjøpte heller et stykke med karamell- og sjokoladefudge, som jeg delte med Beret og Melissa.

Akkurat hjemme fra cirquit training, og så skal jeg prøve meg på aqua fit i svømmehallen. Hei og hopp!

1 kommentar:

  1. Koselig å lese om hvordan det går med deg=) La merke til nå at du har begynt å blogge, jeg... (treig)
    Stor stor klem

    SvarSlett