onsdag 2. februar 2011

2. februar - Jeg skal flytte ut

Skulle ha møte med Anne Longmore, hun som har ansvaret for oss norske studenter. Tenkte jeg skulle si noe om at jeg ikke er helt fornøyd med her jeg bor.

Snakket med han ene jeg bor med i natt igjen om at jeg synes det er ganske rotete og ekkelt, og at det må være mulig å vaske opp litt tidligere enn etter en uke. Synes også det er mye festing, men får bare til svar at de anbefaler meg å flytte ut hvis jeg ikke får sove.

Var litt usikker på om jeg skulle se det an litt til, men det endret seg drastisk da jeg kom ut på kjøkkenet og i stua:





Trenger vel ikke å si så mye mer enn at Anne var helt klar på at jeg burde flytte ut. Melissa fortalte at en av hennes flatmates (en hun deler leilighet med) skal flytte ut neste uke. Anne ringte umiddelbart kontoret og sikret meg plass i Melissas leilighet. Det skal bli deilig.

Jeg og Melissa sjekket ut eventuelle private muligheter i dag, fordi det er billigere enn å bo her på The Grange. På en annen side er det praktisk og bo her da. Mange andre studenter vi kjenner, og så bor Beret her. Likevel var vi innom et hus for å sjekke forholdene. Ble vist rundt i huset, men ingen rom var tomme til oss, så vi kunne leie dem. Det viste seg at eieren hadde glemt å si at det var ledig på denne tiden... men til neste år! Lindsay hjalp meg og Melissa og var veldig klar på at det er vanskelig å leie for bare noen få måneder. Så da blir det til at jeg flytter inn hos Melissa. Har ennå ikke betalt regningen for her jeg bor, fordi prisen jeg fikk oppgitt på forhånd ikke stemmer med prisen jeg har fått oppgitt på regningen nå. Har vært på finanskontoret, så får bare vente på svar.

Nå skal vi ut å møte alle ergoterapistudentene i kullet! Bar-til-bar-runde... Yeah! Blir koselig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar