søndag 6. februar 2011

Fredag 4. februar - stiv kuling og Cup Cakes

Vindkastene river av bygningsmateriale!
Det blåser så sinnsykt her! Er nesten umulig å være ute, fordi man blir tatt av vinden.


Var på skolen i dag fra 09-16, og det var skikkelig tungt. Antakelig ekstra tungt fordi jeg konsentrerer meg ekstra mye for å henge med på engelsken og fagterminologien på engelsk. Utrolig sliten etter skoledagen, men gikk en tur til byen for å poste noen brev. Blant annet kvittering på kofferten min, som jeg fikk til jul av mamma. Er veldig glad i den, men den ble "ødelagt" på vei til York. "Ødelagt" betyr at man skal kunne justere hvor høyt man vil ha håndtaket når man triller kofferten, og den justeringsmekanismen er ødelagt.
Tar ofte bilde av York Minster så fin den er!
En nokså tam trost jeg så på vei hjem.














Jeg reiser hjem en tur siste helgen i februar. Mamma har bestilt billetter til VM i Holmenkollen for lenge siden, og det har jeg veldig lyst til å være med på, sammen med flere fra familien også. Den helgen reiser hjem med håndtakene på kofferten ned (tungvint), og så har mamma forhåpentligvis fått byttet til en ny koffert til jeg skal tilbake! Også skal jeg møte Kine den helgen! Jippi!!!!

Ble invitert til Lindsay og Rachel før vi skulle på en pianobar i byen (Michelle var ikke hjemme). Melissa har besøk i helgen, så hun ble naturligvis ikke med. Jeg og Beret derimot tenkte å gjøre noe med den dårlige samvittigheten vår for at vi ikke har tatt med noe når vi har blitt invitert til Rachel og Lindsay tidligere. Vi dro på butikken for å se om vi kunne finne noe... og hva er vel bedre enn et koselig kort samt at vi baker Cup Cakes!!? Gikk til Beret og satte igang.
Sjekk fargen!



Vi visste at det var jordbærsmak på dem, men ikke at den skulle være så intens. Det var helt forferdelig hvor mye E-stoff og kunstig jordbær det luktet på kjøkkenet. Vi pyntet Cup Cakes'a med navnene på de snille jentene som stadig inviterer oss, Rachel, Lindsay og Michelle, samt et norsk ord de allerede kan: "urin". Jeg sier "oj" en del, så derfor ble det også et dekorasjonsord.

Kom omsider til pianobaren, men pianomannen hadde akkurat sluttet å spille, så det var ganske nedtur. Men hyggelig var det for dét. Kveldens nedtur var smaken av belgisk fruktøl. Æsj!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar