lørdag 5. mars 2011

Siste uka før praksis!

Deilig å være tilbake i York etter en helg i Norge. På mandag hadde Rachel bursdag, og jeg strikket blå ullsokker til henne (som ønsket) med "Rachel" på hver sokk. I tillegg flagget jeg med det norske flagget fra rommet mitt (som jeg selvfølgelig hadde med meg til England etter å ha vært på VM). Det er et sånt bittelite flagg, men er det ikke tanken som teller? I England er de visst ikke så ivrige som nordmenn på å gi hverandre gaver i anledning fødselsdag, men jeg synes det var koselig å kunne gi mine første voksensokker til Rachel:
Det står Rachel på begge, men vanskelig å ta bildet i 3D!

Ser du flagget???
På kvelden var vi på pub, og på veien dit så jeg denne festlige nettsidereklamen bakpå en buss - www.confused.com:





Meg og bursdags"barnet"!
Etter bursdagen til Rachel har jeg dekorert veggen på rommet mitt med flaggene:
Ellers spirer det og gror her i York. Hatt noen fine vårdager med sol. Men vinden er ennå litt kald, og plutselig kommer det en skur, så det er en stund til sommeren er her. Men det er fint med blomster rundt omkring - det gjør meg glad:
Påskeliljer!

Noen busker og lilla blomster...

...stemorsblomster...

...og krokuser!
Neste uke begynner praksis i Leeds!

1 kommentar:

  1. Så fine sokkene ble. Flink er du! Lykke til i praksis, regner med jeg får høre mer når vi kommer. Bare 17 dager igjen nå :)

    SvarSlett