tirsdag 29. mars 2011

Fresbee, is på brygga og årets vårbilde!

På søndag spilte jeg, Beret, Lindsay og Amy (en som bor sammen med Beret) fresbee i en park. Var skikkelig varmt, og jeg måtte faktisk ta av meg til bare singletten. Vi hade spilt lenge og vel da Amy klarte det man aldri klarer seg uten når man leker med fresbee... å få den oppi treet! Og hvem klatret opp? Jeg! Etter å ha lekt Jane (kona til Tarzan) bestemte vi oss for å avslutte og å dra ned til elva for å kjøpe is fra istralla. Fantastisk å sitte i sola på brygga, høre på fuglene og båtene, se på luftballong samt nyte is (jeg spiste 2).
F.v.: Lindsay, Beret og Amy.

På vei hjem, spiste vi burger på Gourmet Burger Kitchen - fantastisk burger, men synes £8 er litt mye for en burger.

Andre ting å se i finværet var dette ekornet - en av mange som hopper rundt i Museum Gardens, en av parkene.
Går som regel gjennom universitetet på vei fra byen til The Grange, der jeg bor. Blomster gjør meg så glad!

For et vakkert bed!

 Dette må bare være årets vårbilde! Mange vårfarger på et bilde, og jeg tør også å påstå at dette er et vårmotiv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar