onsdag 23. mars 2011

Jeg har truffet kjente, og nå får jeg besøk!

I dag skjedde det rareste. Jeg gikk forbi selveste Eli Johanne som jeg gikk på Viken Folkehøyskole med (2005/2006). Hun studerer også i York dette halvåret, men på det andre universitetet. Så rart, men så hyggelig! Blir nok en kaffe :)
Damene i rødt!
Ellers kommer Sissel og Cathrine i morgen, og jeg gleder meg såååååååååååååååå! Dette har jeg ventet på lenge, og det skal bli så deilig å le og kose meg med dem. Var deilig å ha Jørgen her også, for jeg elsker besøk! Trenger et lite avbrekk fra en tøff praksis. Tusen takk for at dere kommer og besøker meg, jentene mine! <3 De grønne parkene med tett i tett med påskeliljer overalt venter på dere:
Alle påskeliljene utgjør bare en stripe på dette bildet! Så tett er det...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar