mandag 9. januar 2012

India - Kvelden før dagen

Ja, så var jeg her igjen. Kvelden før avreise. Gjør alle ting jeg ikke har fått surra meg til å gjøre - backup på pc'en, finne vekkerklokka, laste inn ny musikk, ise av fryseren og kjøleskapet. Kjipe ting, og ting som tar lang tid.

Bare sånn at alle lesere henger med - nå går jeg siste året på ergoterapeututdanningen, og kullet har nå 10 uker praksis. Jeg har benyttet meg av muligheten til å ta dette i utlandet, og da i India sammen med ei annen jente i kullet. Hun fikk visumet sitt i dag, så det var jo ikke mindre enn tidsnok får'n si. Så nå er det ut på tur for å se seg rundt (der fikk jeg nesten fletta inn bloggtittelen min også gitt).

30 kg. + 10 kg. er pakket. Jeg flyr Turkish Airlines via Istanbul i morgen fra Gardermoen. Gruer meg, gleder meg, spent, glad - alt! 3 dager i Mumbai, så fly til Mangalore og buss til Manipal - our new hometown! Vi får snakkes i Indien!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar