mandag 9. desember 2019

Dag 1 - avsluttes med langt fra hva jeg kaller danseshow

Ble kjørt til et av mange templer i nærheten. Fikk utdelt brosjyre, og det viste seg at forestillingen var «Romeo og Julie» på balinesisk.
For det første trodde jeg de tulla da de kom inn over 200 menn med sarong rundt livet (jeg har funnet ut i ettertid at det er for å pynte seg).

For det andre var det litt utenfor det jeg vil kalle «danseshow». Men jeg vil absolutt kalle det show! Og jeg har ikke ledd så mye på lenge. Glad det var mørkt ute, for jeg strevde med å holde meg en del ganger. Herlig øyeblikk da bikkja nedi veien begynte å bjeffe på at det var forestilling.
Her er små utdrag fra forestillingen. Litt usikker på hvilken akt vi er i. God fornøyelse!




Men jeg er glad jeg fikk se ekte balinesisk stil. Imponert over rytmisk sang! God natt, chachacha!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar