mandag 24. januar 2011

Forventninger

I morgen reiser jeg til York i England. I morgen formiddag. Det er en dag til. Bare én dag. Ganske kort. Har funnet noen bilder fra York på internett.

Gruer jeg meg? Gleder jeg meg? Jeg vet ikke. Det vil si: jeg har et eierforhold til alle følelser akkurat nå. Jeg gleder meg til å møte nye mennesker og å være litt borte fra Norge. Også gleder jeg meg til å få vite alt jeg sitter og lurer på nå. Jeg gruer meg til å ikke være kjent i området der jeg bor. Mest av alt er jeg spent egentlig. Hvem skal jeg bo med? Har jeg pakket med for mye? Er det kaldt i lufta? Hvor er dusjen? Butikken? Hvordan ser lærerene ut? Hvor er nærmeste piano?
York ligger litt over midten.


2 kommentarer:

  1. Lykke til, og god tur! Blir spennande å følge med på deg :)

    SvarSlett
  2. Takk takk! Har btw lagt inn bloggen din som favoritt på mine sider ;)

    SvarSlett