torsdag 2. juni 2011

Hvor ofte danser du ut av vinduet?


Tenk deg følgende: Du jobber med de to siste eksamenene hele dagen. Du er trøtt, og skal legge deg. Så legger du deg i senga klar for å sove, men da kommer det dundrende russemusikk fra leiligheten under. Så lar du det gå en stund, og så roer det seg. Så sovner du bittelitt, og så kommer den brått på igjen. Men før du rekker å ringe security har de skrudd musikken av igjen. Det er ganske irriterende med intervaller à sekunder, slik at du akkurat våkner og ikke får sove igjen. Men ikke nok med det… så blir klokka 02.30, og det lukter røyk inn på rommet ditt– mer enn vanlig tobakkrøyk. Musikken skrus også på igjen, “mambo nr. 5”. Du bestemmer deg for å gå til vinduet…  Da ser du dette:
 Vel vel. Det endte med at jeg satt på universitetet med eksamensjobbingen. Må innrømme at jeg liker å sitte hos meg selv å jobbe, fordi der har jeg kaffe, do og alt jeg trenger. På universitetet må man liksom ta med seg tingene hvis man skal gå fra. I hvert fall velger jeg å gjøre det. Var veldig trøtt også , grunnet lite søvn et par netter. MEN - jeg har nå levert alle eksamenene! Selv om vi norske fikk utsatt fristen til midten av juni. Så er det bare å vente å se hva svaret blir!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar