torsdag 26. mai 2011

Takk for Skype!

Mens jeg har vært i England har jeg brukt Skype en god del. Og det som er morsomt er at man kan ta bilder av de man snakker med uten at de vet det. Her er et utdrag:
Med pappa snakkes det først alvor, og så litt tull...



Mamma har veldig dårlig kamera, men når hun først har det på sitter hun bare å ser på meg og smiler...


Reidun er toppers og har alltid noe nytt å vise frem. Her: blåmerke på albuen. Vi har også sett en episode av "Senkveld med Thomas og Harald" samt "Goalden Goal" over Skype.


Kine er min beste venninne, og hun har enormt mange uttrykk.

Hyper!                                                                                                        Kjedsom!
                 

Ivrig:                                                                                                            Trøtt:

Hanne er superduper, og vi har noen lange og koselig samtaler... kanskje litt for lange....??! ;)




Jeg pleier å si ifra når jeg tar bilder assa, også sender jeg de over til den jeg har tatt bilde av og spør om det gjør noe om jeg legger det på bloggen min ;) Men moro er det, ikke sant?

1 kommentar:

  1. Glad jeg ikk har skype likevel...hehe...Gleder meg til du kommer hjem ;)

    SvarSlett