onsdag 2. mars 2011

Avstemning: Er jenter ryddigere enn gutter?

Dere har jo ikke sett hvordan det ser ut i den nye leiligheten jeg har flyttet til. Bor sammen med fire andre jenter (har bare sett tre av dem), og det er automatisk mye ryddigere her. Jeg tror nemlig at jenter har en evne til å holde det litt mer ryddig enn gutta. Det kan hende det er fordi vi ofte har mer ting og stæsj å holde orden på? Kan jo ha en avstemming på det, så får vi se hva dere synes. Støynivået er lavt i leiligheten, men leiligheten under har visst stedets beste anlegg, så derfra kan det bli litt for høy lyd når jeg skal legge meg. Blir det for ille for meg eller at det er midt på natta, så ringer jeg Security. Da blir det som regel stille, men det har hendt at jeg har ringt flere ganger også. Her er i hvert fall en rundtur i leiligheten:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar