tirsdag 22. mars 2011

Sommervær

Den deilige helgen ble avsluttet med kaffe/te og kake i byen sammen med Lindsay, Rachel, Michelle og Beret. Fantastisk fine kaker...ikke fullt så gode:
Denne uka har det vært helt fantastisk vær. Har hatt sol og 15 grader på det meste. Det betyr lunsj i sola med de andre ergoterapistudentene:
Dishna, fra klassen, og meg.

Steven, en 3.årsstudent, og meg

En kul hund med 5 pinner i munnen

Vakre blomst!

Påskeliljer overalt!

Sitte litt i sola etter jobb! Herlig :)
På tirsdag kveld tok jeg ansiktsmaske + at jeg fletter håret mitt med mange "fiskefletter". Flere på praksisstedet digger når jeg har fletter (har aldri skjønt hvorfor), men da var det fint å kunne glede dem med mange på en gang. For jeg elsker å glede andre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar