søndag 17. april 2011

Kine er på besøk!

Denne helgen kom bestevenn Kine på besøk til York. Dette har jeg gledet meg til, og det har vært en gulrot når jeg har vært i praksis. Hun drar tirsdag, så noen dager må jeg i praksis, og så har vi tid på ettermiddagene. Vi har til nå:



Vi har shoppa bl.a. fire timer på Tesco der vi gikk 6000 skritt (i følge Kines skritteller). Når man er sliten blir det veldig gøy at man får på seg kyllingkostyme str. 5-6 år! Ikke overraskende så vaktene rart på oss...

Vi har sett på at de lager fudge på Fudge Kitchen i byen. Her er videoer fra begynnelse til slutt:


Vi har vært på jobben til Lindsay der man kan male hva man vil på keramikk. Jeg lagde en hjerteskål i farger som matcher den andre skåla jeg lagde for en stund siden.
Vi har vært turister i York - innom Minster og York Castle Museum samt sett på Clifford's Tower.










Vi har hatt photosession i et hav av påskeliljer:










Ellers har vi spist deilig mat og is, vært ute i sola, prata om alt og ingenting, sovet lenge, shoppet enda mer, kost oss og sett på rare dyr:
Et ekorn har funnet et eple å spise på. Noen timers arbeid fremover!


Jeg digger å være sammen med deg, Kine!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar